ING

Upgrade de vara

Provocarea

Pornind de la o noua strategie de brand si de la dorinta de promova doua produse bancare – Cardul de credit ING si Bazarul ING –  clientul nostru a decis sa ofere clientilor sai un ajutor real pentru lunile de vara.

Solutia

Am studiat psihologia comportamentala si am creat un simulator de vacanta care raspunde cel mai bine nevoilor utlizatorilor. In realitate, cand vine vorba despre vacanta, oamenii sunt nevoiti sa ia decizii pornind de la bugetul lor, dar sunt rareori multumiti de rezultat. Astfel ca am vrut sa le oferim sansa de a lua decizii mai bune, sa-i ajutam sa-si exerseza abilitatea de a lua decizii si sa-I determinam sa invete cum sa-si imparta bugetul mai eficient. Ei au putut crea scenarii diferite, ca apoi sa-l aleaga pe cel care li se potriveste cel mai bine.

Le-am dat, in acelasi timp, ocazia sa descopere cum pot folosi in avantajul lor Cardul de credit ING si ING Bazar. Cu ajutorul ratelor si reducerilor, ei si-au putut imbunatati vacanta mai repede si cu un zambet fericit pe fata. Caci ING crede ca deciziile intelepte si calculate fac viata mai frumoasa.

Rezultatele

Am descoperit:

  • ING a avut 46% share of voice pozitiv pe piata bancara.

 

Am inspirat:

  • In doar 3 saptamani, peste 12.000 de clienti au ales un “upgrade de vara” pentru vacanta lor.
  • 770 de vacante perfecte au fost posibile gratie ING.

 

Am conectat:

  • Continutul relevant a creat un nou record: cea mai mare rata de engagement pentru pagina de Facebook ING in 2015.
  • 68% dintre vizitatori au recomandat prietenilor un “upgrade de vacanta”.

Gallery

×