ING

Flight to Amsterdam

Provocarea

Începutului anului 2013 a marcat lansarea unui nou produs de economisire ING – Bonus Depozit – cu o rată a dobânzii de 6% pe an.

Ne-a fost lansată provocarea de a crea un concept-umbrelă pentru 2013, sub care să fie comunicate toate proiectele din acel an.

Soluția

Am venit cu un nou concept – Liniile Aeriene ING Bank – cea mai scurtă rută de la dorință la destinație. Am creat peste 20 de personaje diferite, fiecare cu o nevoie financiară diferită. În acest fel am arătat cum ING răspunde nevoilor fiecărui client. Conceptul de comunicare a fost declinat pe toate canalele de comunicare, toate fiind conectate între ele: clasicul spot TV, însoțit de radio și OOH, a fost completat de o campanie online ofertantă – fiecare mesaj fiind croit după chipul și asemănarea audienței sale. Astfel, consumatorii au primit mesaje integrate personalizate în funcție de canalul pe care îl folosesc:

  • Facebook – am îndeplinit nevoile fiecărui tip de consumator prin intermediul unei aplicații interactive.
  • Mobile – am organizat o vânătoare de comori, provocându-ne consumatorii să cutreiere orașul, să descopere cele 20 de personaje și să le îmbarce într-un avion spre Amsterdam.
  • Campanie pentru bloggeri – ne-am răspândit mesajul cu ajutorul lor și ne-am făcut campania și mai cunoscută.
  • Landing Page – oamenii au aplicat aici pentru depozitul ING.
  • Campanie Media – ne-am promovat mesajul pe toate marile rețele: Google Premium și Facebook.

Rezultatele

  • Am descoperit:
    • Peste 239.000 de personaje au fost descoperite de către utilizatori și îmbarcate în avionul spre Amsterdam.

     

    Am inspirat:

    • Timpul mediu petrecut de către un utilizator în aplicația noastră Facebook a fost impresionant: 7 minute și 30 de secunde!

     

    Am conectat:

    • Campania pentru bloggeri a înregistrat peste 550 de interacțiuni, ceea ce a adus campaniei noastre notorietatea dorită.

     

Gallery

×

premii

Campanii Integrate
2013
Internetics Romania